Słowem wstępu chciałbym zaznaczyć, że wiele elementów gry ulega rozwojowi. Zatem niniejsza instrukcja nie jest wersją ostateczną przepisów związanych z napotkanymi sytuacjami. Wraz z przeprowadzonymi testami będzie ona korygowana. Na tej stronie znajduje się indeks zagadnień do których można się bezpośrednio odwoływać. Tak będzie zdecydowanie lepiej przypisywać uaktualnione odnośniki do nowych wpisów.

Index tematów

  1. Wstęp
  2. Rebelian – charakterystyka okiem twórcy
  3. Opis elementów i ich funkcji
    • Plansza
    • Postać i wybór Rasy
    • Poziomy w grze
    • Genetyka
    • Algorytmy i Konwertery Mocy
    • Obiekty infrastruktury
      • Obiekty Technologiczne
      • Obiekty Militarne
    • Znaczniki
    • Karty Zdarzenia
    • Karty Oświecenia
    • Karty Szczególnych Zdolności
    • Karty Zjawisk Naturalnych
    • Karty Misji
    • Karty Przedmiotów
  4. Mechanika gry
    • Kolejność działań
    • Jednostki i punkty wymiany
    • Czas i jego względność
    • Kwestie sporne
  5. Rozgrywka krok po kroku
    1. Przygotowanie
    2. Wprowadzenie Postaci
    3. Pierwsza runda
    4. Osiągnięcie Diamataru i Krata Algorytmu
    5. Podstawowe konstrukcje
    6. Fortyfikacje i umocnienia
    7. Zmiana Poziomu i rozbudowa Genotypu
    8. Rozwój zdolności (+polaryzacja)
    9. III. Mapa rozgrywki
      • Ścieżka i Pole rozgrywki (różnice)
      • Opis symboli Ścieżki
        • Zasady realizacji zadań
        • Odczyt Kart
      • Opis Pola rozgrywki
        • Zasady postępowania
        • Stawianie obiektów
        • Ekspansja
    10. IV. Algorytmy
      • Rozbudowa Algorytmu (+karty przedmiotów)
      • Dodawanie Konwerterów (+karty przedmiotów)
      • Dodawanie Obiektów Infrastruktury(+użycie Materii i Energii)
    11. V. Sojusz
      • Zasady zawierania Sojuszu i jego znoszenia
      • Zarządzanie punktami wymiany w Sojuszu
      • Granice wsparcia w układzie Sojuszu
    12. VI. Walka
      • Atak na infrastrukturę przeciwnika (procedury)
      • Obrona własnej infrastruktury
      • Rozstrzyganie zniszczeń
      • Atak na postać przeciwnika
      • Obrona własnej postaci
      • Rozstrzyganie potyczki
    13. VII. Zwycięstwo!
      • Wyliczanie punktacji końcowej
  6. Dodatki do gry występujące osobno
  7. Rozgrywki turniejowe
  8. Rozgrywki internetowe (korespondencyjne)
  9. Epilog

You must be logged in to post a comment.